Digital samtale: 1.000 kr.
(50 minutter)
Digital samtale: 1.500 kr.
(75 minutter)
Fysisk samtale: 1.200 kr.
(50 minutter)
Fysisk samtale: 1.800 kr.
(75 minutter)
Telefonisk rådgivning: 500 kr.
(25 minutter)
Vurdering/beskrivelse til fx læge: 1.600 kr.
Undervisning, oplæg og foredrag: Kontakt mig.
Digital samtale:
Digitale samtaler hos mig foregår via Whereby, som er en sikker platform til afholdelse af videomøder. Jeg sender dig et link til mit sikre rum. Dette link skal du klikke dig ind på til vores aftalte tidspunkt. Linket er det samme hver gang. Whereby kræver ingen app eller installation.
En digital samtale kan også foregå telefonisk – det kan fx være hvis teknikken glipper, eller du blot foretrækker en telefonisk samtale frem for video-møde. I dette tilfælde vil jeg ringe dig op på det aftalte tidspunkt.
Fysisk samtale:
Fysiske samtaler foregår på adressen Bispensgade 31b, 1. sal, 9000 Aalborg. Der er mulighed for parkering ved Gåsepigen, som ligger 5 minutters gang derfra.
Du kan læse mere om (digitale og fysiske) psykologiske samtaler hos mig her.
Telefonisk rådgivning:
Ved en telefonisk rådgivning ringer jeg dig op på vores aftalte tidspunkt.
Du kan læse mere om min telefoniske rådgivning her.
Booking og praktiske oplysninger:
Du kan kontakte mig via e-mail: kontakt@prilvang.dk eller på tlf. 93 91 23 96.
For at passe på dine personoplysninger, anvender jeg et sikkert mail-system, der lever op til GDPR. Du modtager derfor en kode, som du skal låse de mails, du modtager fra mig, op med. Denne modtager du, når du kontakter mig pr. mail. Alternativt kan jeg kontakte dig pr. telefon, hvis du oplyser dit telefonnummer i mailen.
Du kan også booke en tid direkte i min kalender her: BOOK TID
Ved booking af tid har brug for din e-mail og et telefonnummer på dig. Resten af relevante oplysninger ift. journal indhenter jeg på første samtale.
Du kan læse mere om, hvordan jeg håndterer dine personoplysninger (samt privatlivspolitik, tavshedspligt og journalføring) her.
Optimale rammer (digitale samtaler):
De digitale muligheder (telefonisk rådgivning og digitale samtaler) giver dig mulighed for fleksibilitet – du kan være hvor som helst, og du skal ikke tænke på transport eller afsætte tid hertil. Det betyder også, at du som klient selv skal sørge for, at du har de bedste rammer for, at samtalen kan udfolde sig.
Under samtalen er det vigtigt med stabil internetforbindelse og/eller telefonsignal.
Jeg anbefaler desuden, at du under samtalen befinder dig et sted, hvor du er uforstyrret, og hvor du ikke behøver at tænke over, hvad du siger – på denne måde er det nemmest for dig at ‘tale frit fra hjertet’. Jeg anbefaler også, at du har noget at drikke tilgængeligt og eventuelt nogle lommeletter. Efter endt samtale er det en god idé at afsætte lidt tid til at samle tankerne og lade samtalen ‘lande’.
Henvisninger, sundhedsforsikring og Sygeforsikring Danmark
Da jeg ikke har ydernummer, kan jeg ikke tage imod henvisninger fra egen læge.
Derimod kan du undersøge, om din sundhedsforsikring dækker hele eller en del af betalingen for terapi hos mig. I dette tilfælde afregner du selv direkte med din forsikring. Du modtager derfor en kvittering, efter du har betalt, som du derefter kan afregne med din forsikring.
Det er også muligt at få tilskud fra Sygeforsikring Danmark hos mig.
Regler for afbud:
Hvis du bliver forhindret i at deltage i vores aftale, skal du melde afbud tidligst muligt, så en anden kan få glæde af tiden – og senest 24 timer inden vores aftale pr. SMS eller opkald på tlf. 93 91 23 96.
Ved udeblivelser eller afbud senere end 24 timer før vil der blive opkrævet fuldt honorar.